sobota, 31 stycznia 2015

10 faktów o mnie [TAG]

http://sonda.hanzo.pl/sondy,239783,81At.html  <<-bardzo proszę o głosy ;#
Hejka! ;)


Mając już dość setnych nominowań do "Liebster Award", dlatego postanowiłam stworzyć coś nowego.
Coś, czego jeszcze nie widziałam na blogach tego typu (o opowiadaniach). Jeśli się mylę, to bardzo przepraszam. Nie mam na celu kopiowania.
Do tej pory widziałam coś podobnego na YouTube.

W tym TAG'u chodzi o to, aby podać 10 dziwnych, zaskakujących faktów o sobie, a następnie nominować 3 osoby, które mają zrobić to samo. Ja, jako twórczyni nominuję więcej osób, aby wyzwanie nabrało rozpędu.

Mam nadzieję, że dołączycie się do zabawy, a jeżeli was nie nominowałam to nie problem!
Niech wszyscy czują się nominowani! Możecie zrobić ten TAG i napisać mi, to was dodam do listy :)

Miłej zabawy :)

10 faktów o mnie:

1. Jak byłam mała to chciałam zostać ornitologiem (klik). Chodziłam po ogrodzie i rysowałam ptaki, a następnie je podpisywałam. Nie mam pojęcia skąd mi się to wzięło. Dzisiaj nawet szczególnie nie przepadam za ptakami.
2. To może dziwne, bo piszę własne opowiadanie, ale nie czytam książek. Czytam za to różne fanfiction.
3. Moją największą pasją są konie. Jeżdżę już od wielu lat. Aktualnie dzierżawię konia. Koniarze, łączmy się!
4. Nigdy nie lubiłam zdjęć. Na każdym zdjęciu mam smutną, głupią minę, pomimo, że nie należałam do pochmurnych dzieci.
5. Do tej pory nie miałam chłopaka. Czekam na tego właściwego. Związki trwające tydzień mnie nie interesują.
6. Nie potrafię śpiewać. Kiedy byłam w przedszkolnym wieku, zaśpiewałam tacie piosenkę na urodziny. Przerwał mi w połowie i powiedział, żebym przestała fałszować. Od tamtej pory mam traumę i nie lubię publicznych występów.
7. Mam wysokie oceny. Co najdziwniejsze, w ogóle się nie uczę. Już tak po prostu mam. Może to podzielna uwaga?
8. Pomimo licznych komplementów, nigdy nie lubiłam swoich włosów. Uważałam, że są za grube i za gęste. Mam 11cm obwodu w kitce.
9. Nigdy nie zapaliłam papierosa i nigdy nie zapalę. 
10. Interesuję się piłką nożną. Potrafię zagiąć nie jednego chłopaka, kiedy schodzimy na ten temat. Mój ulubiony klub - Broussia Dortmund. Heja BVB!

Nominuję:


5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :)
    I dziękuję za nominacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hah xd wpadłam wczoraj na pomysł na dodanie do bloga zakładki ciekawostki, gdzie umieściłabym 50 faktów o sobie + ciekawostki dotyczące mnie i mojego opowiadania :> patrzę, że nie tylko ja jestem taka pomysłowa :3

    http://fighteverysecond-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację:)
    Fajny pomysł z tym tagiem,na pewno go zrobię.
    Nr.10-BVB uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń